به گزارش روابط عمومی ارتش، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق و ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور و جمعی از فرماندهان آجا در استان کرمان  تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمات جاودانه ای را در دوران دفاع مقدس و دوران پس از دفاع مقدس داشته است.
وی از ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور در کرمان به عنوان فردی بسیار فعال، دانا و پرتلاش یاد کرد و ادامه داد: استان کرمان طی سال گذشته در حوزه امنیتی جزء سه استان برتر کشور بوده است.
وی تاکید کرد: از همکاری ارتش استان کرمان سپاسگزار هستیم زیرا در مواقع بحرانی از جمله در سیل جازموریان کمک های بسیار خوبی به استان کرمان ارائه کردند و افراد زیادی را نجات دادند.
امیر سرتیپ دوم نادر علیدوست فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور نیز در این دیدار گفت: باعث افتخار است که استان کرمان توانسته به عنوان نمونه اقتصاد مقاومتی کارهای بزرگی را انجام دهد و امیدواریم در سال جدید نیز همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشیم.
وی عنوان کرد. در سال جدید نیز در حوزه ماموریت های خود در حد توان همراه و همکار مدیریت اجرایی استان کرمان خواهیم بود و امسال را با شعاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین شده ادامه می دهیم تا انشاالله بتوانیم رونق اقتصادی و توسعه بیش از پیش کشور را شاهد باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: